Особливості вивчення базових навчальних дисциплін у 2015/2016 навчальному році пов’язані, першою чергою, зі змінами, внесеними до навчальних програм.
На виконання наказів Міністерства освіти і науки України
від 05.11.2014 № 1275 «Про проведення експертизи та громадського обговорення типових навчальних планів та навчальних програм для початкової школи» та
від 06.02.2015 № 100 «Про розвантаження навчальних програм для учнів 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» до навчальних програм внесено зміни, спрямовані на їх розвантаження, врахування вікових особливостей розвитку дитини, відповідність сучасному розвитку науки та технологій.
21 лютого 2015 року на базі Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проходив ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської олімпіади з астрономії. Проаналізувавши результати виконання теоретичного та практичного турів, журі оцінило роботи учасників олімпіади за певними критеріями. Кількість балів за виконанні завдання і присуджені місця учасникам інтелектуальних змагань можна побачити у протоколах результатів.
14 лютого 2015 року на базі Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської олімпіади з фізики. Завдання теоретичного та експериментального турів олімпіади були розроблені спільно з викладачами Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара. З результатами олімпіади можна ознайомитись у вкладеннях.
Шкільний курс фізики - основний компонент природничої освіти школярів. Він вносить істотний внесок у вирішення завдань загальної освіти, забезпечуючи формування в учнів єдиної фізичної картини Світу, наукового світогляду, розвиток їх інтелектуальних, творчих здібностей, прищеплення ціннісних орієнтацій, підготовку до життя в умовах сучасного суспільства.
Головна мета навчання фiзики в середнiйшколi полягає в розвитку особистостiучнiв засобами фiзики як навчального предмета, зокрема завдяки формуванню в них фізичних знань, наукового свiтогляду i вiдповiдного стилю мислення, екологiчної культури, розвитку в них експериментальних умiнь i дослiдницькихнавикiв, творчих здiбностей i схильностi до креативного мислення.